השתלות שיניים בשיטת ALL ON 4

השתלות שיניים All on 4 הן פרוצדורה אשר פותחה בשנות ה-80 והן הפכו את השתלות השיניים הרגילות, אשר דרשו זמני החלמה ארוכים בין טיפול אחד לבא אחריו, כמו גם סדרת טיפולים ממושכת (יקרה), לנחלת העבר. כיום, מרפאות רבות שרוצות להציע למטופליהן את הטיפול הטוב ביותר, מציעות להם את השיטה הזו, אשר כוללת השתלת מערך מיוחד של ארבעה שתלים בצורת טרפז, אשר עליו מקובע גשר השיניים התותבות.

מהם המקרים בהם השתלות בשיטת All on 4 מציעות פתרון יעיל?

  • למטופלים הנזקקים להשתלת שיניים של לסת שלמה, ויש להם כמות מספקת של עצם לסת שצפיפותה טובה.
  • למטופלים הנדרשים לעבור השתלת שיניים בלסת שלמה ואינם סובלים ממחלות העלולות לגרום לסיבוך (למשל, מחלות לב שונות, סוכרת או מצבים רפואיים נוספים).

מהלך השתלת בשיטת All on 4

השתלת שיניים All on 4 מרכזת תהליך השתלת שיניים בלסת שלמה ליום אחד. בניגוד להשתלות השיניים הרגילות, בהן נדרשת תקופת הסתגלות בת מספר שבועות לפני העמסת הכתרים, בשיטה זו נעשה שימוש במערך מיוחד של ארבעה שתלים בצורת טרפז, אשר עליו יקובע גשר התותבות. במקרים מיוחדים של מחסור בעצם שעלול לגרום לבעיות עומס יותקנו שישה שתלים שיפזרו את העומס יותר, ויפחיתו את העומס המוטל על כל שתל נפרד.

את הפרוצדורה מבצעים בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית, ובסופה, תוך יום אחד, מסתיים כל הליך שיקום פיו של המטופל.

יתרונות השתלות בשיטת All on 4

  • השיטה מציעה אופציה לשיקום מהיר של הפה וחזרה לחיים סדירים.
  • השיטה אינה דורשת את זמן ההמתנה הרגיל בין העקירה לבין ההשתלה, כך שניתן לבצע את כל ההליך במהלך הרדמה מקומית בודדת.
  • מדובר בפרוצדורה כירורגית פשוטה יחסית שאינה דורשת מהמטופל זמן התאוששות ארוך ואינה יוצרת טראומה היקפית רבה.
  • ההליך חוסך זמן וכסף למטופלים.
  • סוג זה של השתלות מתאים לסובלים מדנטו-פוביה, מאחר והוא דוחס את כל הפרוצדורה ליום אחד מרוכז, ואינו נמתח לאורך סדרת טיפולים, בניגוד להשתלות השיניים הרגילות.

מרפאת כתר נטו - מרפאת מומחים בהשתלות בשיטת All on 4!

מרפאת השיניים כתר נטו, מציעה למטופליה מבחר טיפולי שיניים וביניהם השתלות שיניים בשיטת All On 4. כלל טיפולי השיניים במרפאת כתר נטו מבוצעים על ידי רופאי שיניים מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום.

נגישות