השתלה ביום העקירה

אנשים, בעיקר בני הגיל השלישי, נוטים לסבול מהתדלדלות עצם הלסת, אשר בעקבותיה, לא מאחרת לבוא גם נשירת השיניים. כל שן הנושרת בלסת, מגדילה את מרחב התנועה של השיניים האחרות באותה הלסת, ובעצם, מרופפת אותן עד לאובדנן המוחלט. לאובדנן של השיניים קיימות השלכות אסתטיות, אבל לא רק, כי השלכות בריאותיות ופסיכולוגיות אף הן מתלבות למצב זה. אחד מהפתרונות היעילים יותר אותם מציע תחום רפואת השיניים, הם השתלות שיניים ביום העקירה.

מהם המקרים בהם השתלת שיניים ביום העקירה מהווה פתרון יעיל?

  • במקרים בהם קיים הצורך בהשתלת שיניים, אבל תהליך השתלת השיניים הרגיל אינו מספק את הפתרון המהיר לבעיה.
  • במקרים בהם מדובר במטופלים הסובלים מדנטו-פוביה, או כאלה שאינם מסוגלים להתחייב לסדרת טיפולים שאורכת זמן רב.
  • למטופלים שהליך השתלת השיניים הרגיל יקר מידי והם מחפשים פתרון יעיל וזול באופן ניכר.

מהלך השתלות שיניים ביום העקירה

לרוב, אותה השתלת שיניים שאליה אנחנו רגילים, היא תהליך רפואי ארוך הנמשך לאורך מספר מפגשים טיפוליים. בתהליך זה, נכללים שלב התכנון, שלב המדידות, עקירות והקצעות שורשים לצורך הכנת הפה, הרכבתם של השתלים הדנטליים, אשר, לעיתים קרובות, נדרשים להם מספר חודשים על מנת להתקבע בלסת, לפני שניתן יהיה להרכיב עליהם את הכתרים הנדרשים.

כל השלבים הללו עלולים להסתבך ולהיגרר אפילו במשך שנה שלמה.

אורכו של התהליך, כמו גם עלותו של כל טיפול בודד המייקר את התהליך השלם, מתסכלים את המטופלים, ובמרבית המקרים, עלולים להיות חסם בפני המטופלים הנזקקים לתהליך כזה, להתחיל בו. רבים מהם מוותרים עליו לגמרי, בעוד שהאחרים עתידים לבחור בפתרונות שהם פחות נוחים ופחות אסתטיים, רק כדי שלא להיכנס לתוכו.

השתלות שיניים ביום העקירה, לעומת זאת, היא טיפול אינטנסיבי אשר דוחס את כל התהליכים הנדרשים שפורטו ומכווץ אותם ליום טיפול בודד.

יתרונות השתלות שיניים ביום העקירה

  • השתלות שיניים ביום העקירה מחליפות תהליך בן חודשים ארוכים, ומאפשר לרופא להתחיל ולסיים את שיקום פיו של המטופל בזמן קצר ביותר.
  • השתלות שיניים ביום העקירה מונעות מהמטופל ביקורים מיותרים במרפאת השיניים.
  • ההשתלות מספקות פתרון מצוין למטופל הסובל מדנטו-פוביה ומאפשרות לו לדחוס את התהליך לזמן קצר ביותר. דבר שעשוי להקל על העומס הרובץ על מטופל כזה.
  • מאחר ומדובר בתהליך כולל אחד, מדובר גם בחיסכון פיננסי ניכר.

מרפאת כתר נטו – מרפאה המתמחה בהשתלות שיניים ביום העקירה!

מרפאת השיניים כתר נטו, מציעה למטופליה מבחר טיפולי שיניים וביניהם השתלות שיניים ביום העקירה. כלל טיפולי השיניים במרפאת כתר נטו מבוצעים על ידי רופאי שיניים מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום.

נגישות