השתלות בשיטת ALL ON 4 מאפשרות לכם לעשות שתל ללא השתלת עצם

השתלות בשיטת ALL ON 4 הן פרי פיתוחו של פרופ' פאולו מאלו לרפואת שיניים מפורטוגל. מאלו מצא כי ברוב המקרים בהם אין חבלה דנטלית ועדיין הרופא מוצא שאין מספיק עצם, הדבר קורה בלסת העליונה האחורית, זו שקרובה לסינוסים. בניגוד לה, הלסת העליונה הקדמית דווקא מכילה כמות עצם ראויה להשתלה. לכן, מאלו התמקד רק בחלק זה וחילק אותו בעצמו ל- 4 חלקים, 2 קדמיים משמאל ומימין ושניים אחוריים משמאל ומימין. בכל אחד מהם מטמיעים שתל בגודל גדול ביחס לממד סטנדרטי של שתל רגיל, וכאשר יש 4 כאלו ניתן להרכיב עליהם משטח מוכן של מנשך שיניים.

הרכבת השתלים בפיו של המטופל הלכה למעשה

ההרכבה נעשית בדרך הבאה: 2 השתלים הקדמיים ביותר, שמורכבים ממש ליד היציאה לחלל הפה, נראים כמו כל שתל אחר, רק מעט יותר גדולים. 2 השתלים האחוריים מקבלים מראה מעוות במכוון: הם מוטים כלפי אחורה בשביל לספק לחלק אשר יש בו מעט עצם תמיכה קשיחה. הם מוצבים ממש במילימטרים האחרונים של העצם החזקה הקדמית, בהטייה לחלק האחורי מנוון העצם. לכן, שיטה זו בקרב רופאי שיניים ישראליים נקראת הטמעת שתלים בהטייה: השתלים האחוריים של המנשך הקדמי מוטים.

הרכבת השיניים על השתלים המוצבים

חשוב לציין כי שיטת ALL ON 4 מתאימה רק למי שהלסת שלו ריקה משיניים. השתלת חלק מהשיניים מצריכה שיטות אחרות כמו הרמת סינוס סגורה או פתוחה והטמעת השתלים כעבור מספר חודשים. לכן, השיניים שמסופקות ב- ALL ON 4 הן עבור הלסת כולה. אנו ממליצים לא להסתפק בשיני פלסטיק, אלא לבקש מרופאיכם שיושמו שיני חרסינה חזקות. בדרך זו אתם לא צריכים לחשוש מהלעיסות ומהפעלת כוח טריקה בסגירת הפה.

כמה עובדות שחשוב להכיר על שיטת ההשתלה ALL ON 4

ראשית כל, לא נמצאה מגמה ברורה של ביקורת או שביעות רצון מהטיפול. מעט מאד מועמדים להשתלה בחרו לבצע את השיטה הזו. הדבר נובע מכך שרוב הצרכנים הם אנשים שהנטייה שלהם היא להשקיע והם בוחרים לעשות את צעדי ההשתלה בשיטת ה- OLDSCHOOL הכוללת גם מילוי עצם, אם חסר, כך שבכל מקום מושתל יהיה עצם. לעומת זאת, ב- ALL ON 4 מטמיעים שתלים ישירות בחלקת עצם טובה שישפיעו על חלקת עצם לא טובה בהטייה. בנוסף, הדרך לקיצור המסלול של ההשתלה רק החלה. ישנם מסלולים מתחרים שעדיין לא ראו אור, וביניהם השתלה עם יותר שתלי יסוד. או אז, יחלו שיטות כמו ALL ON 6 או ALL ON 8 עם יותר שתלים ובאיכות אחרת, לתפוס תאוצה. לכן, לפני שמקבלים החלטה. כדאי לראות לאן הרוח נושבת.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות:

נגישות